Nieuwsbrief aanmelding
Profiteer van alle aanbiedingen & acties.
 
shopping bag
Items: 0 | Totaal: € 0,00
Bekijk inhoud | Naar kassa

Klantenservice

Vragen, klachten en opmerkingen

Uw mening is voor ons erg belangrijk en vinden het daarom fijn dat u contact met ons opneemt als u opmerkingen, vragen of klachten heeft. U kunt zowel telefonisch als schriftelijk contact met ons opnemen.

 


E-mail

U kunt uw mening ook via e-mail aan ons kenbaar maken. U krijgt dan zo spoedig mogelijk een telefonische of schriftelijke reactie van ons. U kunt dit mailen naar: info@Shop4Sieradendoos.nl

 

Telefonisch

Van maandag tot en met vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 15.00 uur op 0499-846998 of 06-22440831. Uiteraard kunt u bij afwezigheid altijd een boodschap inspreken en wordt u zo spoedig mogelijk terug gebeld. Indien gewenst kunnen wij u ook ’s avonds na 20.00 uur terugbellen, laat het ons dan eventjes weten.

 

Post

De derde mogelijkheid is om uw mening per brief aan ons kenbaar te maken. U kunt uw brief sturen naar:

PIAZZA Trading                         
T.a.v. Klantenservice
Postbus 50
5690 AB SON
 

 

Retourservice

Shop4SieradenDoos.nl koopt met zorg kwalitatief hoogwaardige sieradendozen, horlogeboxen en sieradenbomen in. Mocht het artikel desondanks niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uiteraard het artikel dat u bij ons heeft gekocht retourneren. Voor alle artikelen geldt dat deze in de oorspronkelijke en onbeschadigde staat moeten zijn.
Een retour aanmelden kunt u eenvoudig online op www.Shop4SieradenDoos.nl door in te loggen met uw e-mail adres en wachtwoord. Binnen 14 dagen na aanmelding retour wordt het orderbedrag inclusief betaalde verzendkosten terug betaald. Indien u een deel van uw bestelling retourneerd, worden de verzendkosten niet vergoed. Kosten voor de retourzending zijn voor de klant.

 

Klachtenafhandeling

Uiteraard zal Shop4SieradenDoos.NL er alles aan doen om uw klacht naar alle tevredenheid op te lossen. Mocht dit ondanks onze inspanningen niet naar uw tevredenheid zijn , kunt u zich altijd melden bij Stichticht Webshop Keurmerk voor bemiddeling. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie van het Webshop Keurmerk. Meer informatie kunt u vinden op de website van Webshop Keurkmerk.

 
     
     

Facebook Twitter youtube