Versturen
Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Wat zijn de levertijden?
Kan ik een ander afleveradres opgeven?
Ik heb een verkeerd bezorgadres opgegeven
Wat zijn de verzendkosten?
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ruilen en retourneren
Mag ik een product ruilen?
Binnen hoeveel dagen kan ik een artikel retour sturen?
Wie betaald de retourkosten?
Kan ik het artikel ook afgeven?
Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Hoe krijg ik mijn geld terug?
Hoelang heb ik garantie?

Verzenden

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Je bestelling wordt verstuurd met PostNL. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn, dan wordt je pakket de volgende dag opnieuw aangeboden. Heb je het pakket de volgende dag ook gemist? Geen nood! PostNL laat een bericht achter in jouw brievenbus waarop staat waar je de zending binnen 14 dagen kunt afhalen.

Ben je niet vaak thuis? Laat jouw bestelling dan afleveren op je werk, bij familie, vrienden of kennissen. Geef bij het afrekenen een ander bezorgadres op.

Wat zijn de levertijden?

Voor 16:00 uur besteld = vandaag verzonden.

Wij doen ons best jouw bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Zodra we jouw betaling hebben ontvangen, proberen wij het dezelfde dag nog te verzenden. Meestal heb je het de volgende dag al binnen. Voor bestellingen buiten Nederland zal het iets langer duren. Je ontvangt van ons e-mail een bevestiging zodra de zending bij ons de deur uit gaat.

Alle producten van Shop4SieradenDoos.nl worden direct uit voorraad geleverd.

Kan ik een ander afleveradres opgeven?

Jazeker. Bij het plaatsen van de bestelling kun je aangeven op welk adres je de bestelling wilt laten bezorgen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres opgegeven

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor jou te wijzigen.

Wat zijn de verzendkosten?

De onderstaande tarieven worden ook tijdens het bestelproces vermeld, zodat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Nederland
Bestellingen onder de € 25,00 € 3,95
Bestellingen onder de € 25,00 Gratis

België
Bestellingen onder de € 75,00 € 6,95
Bestellingen vanaf € 75,00 Gratis


Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Uiteraard. Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor de verzendmethode “afhalen balie Son & Breugel”

Retourneren en ruilen

Ben je niet tevreden over je product? Geen probleem! Jouw tevredenheid staat bij ons voorop.

Onze beloftes
✔ Je hebt 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
✔ Je product ruilen? Na ontvangst, verzenden we dezelfde dag je nieuwe product.
✔ Geld terug? Binnen 3 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggeboekt.
✔ Is je product kapot na 14 dagen? Dan heb je minimaal 3 maanden garantie.

Mag ik een product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Dat kan! Je kan hiervoor het retourproces volgen en een nieuwe bestelling plaatsen bij www.Shop4SieradenDoos.nl

Binnen hoeveel dagen kan ik een artikel retour sturen?

Je mag het product binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. Zodra we de retourmelding hebben ontvangen heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.

Wie betaalt de retourkosten?

De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Mochten wij een verkeerd artikel hebben gestuurd dan zijn de retourkosten uiteraard voor ons.

Kan ik het artikel ook afgeven?

Ja dat kan na overleg afgegeven worden op het adres Van den Elsenstraat 20a, in Son en Breugel.

Ik heb een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen

Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? neem dan contact met ons op. Wij zorgen dat je kosteloos het juiste artikel ontvangt of dat het beschadigde artikel (indien mogelijk) gerepareerd of vervangen wordt.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

1. Stuur een e-mail naar info@shop4sieradendoos.nl of gebruik het contactformulier
2. Vermeld in het onderwerp “Retour Artikel”
3. Geef aan om welk artikel het gaat, met het bestel- en factuurnummer
4. Geef eventueel de reden van retour op
5. Verstuur het artikel in originele verpakking naar:


Shop4SieradenDoos.nl
Postbus 50
5690 AB Son

6. Zorg dat het pakket goed is dichtgeplakt en geef het pakket af op het postkantoor (bewaar het verzendbewijs met track-en-trace code). De verzendkosten voor retourzending zijn voor eigen rekening.

Let op: Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Bij een retourzending per post ben je zelf verantwoordelijk voor deze zending. Wij raden je aan om gebruik te maken van een verzendmethode met track & trace. Zo heb je een bewijs van verzending en is er de mogelijkheid om het pakket te traceren. Je ontvangt van ons een mail zodra we het pakket retour hebben ontvangen. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij de artikelen in goede orde hebben ontvangen, zullen wij het aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 10 werkdagen aan jou terugbetalen. Heb je meerdere artikelen besteld en stuur je een gedeelte terug? Dan betalen wij alleen het aankoopbedrag terug zonder verzendkosten.

Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening.
Heb je met creditcard betaald? Dan storten we het bedrag terug op je creditcard. Als je een deel van de bestelling hebt geretourneerd storten we het geld naar het opgegeven rekeningnummer.

Hoelang heb ik garantie?

De standaard garantie op al onze producten is 3 maanden of de geldende garantiebepalingen van het desbetreffende merk. Hier kan alleen een beroep op worden gedaan bij normaal gebruik. Dat wil zeggen overmatige of onnatuurlijke schade en slijtage, of schade door onjuist gebruik vallen hier niet onder. De factuur geldt als garantiebewijs. In het geval van gebreken worden de producten eerst omgeruild of gerepareerd. Als het product niet kan worden gerepareerd of als het omgeruilde product eveneens gebreken vertoont, kun je het product retourneren tegen restitutie van het volledige aankoopbedrag.

Shop4SieradenDoos.nl koopt met zorg kwalitatief hoogwaardige en duurzame producten in. Hierbij wordt ook aan orderafwikkeling veel aandacht besteed.

Heb je nog vragen?

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem contact met ons op.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 16:00 uur. Het telefoonnummer is: ☏ +31 6 12448555.
Je kan ook het contactformulier invullen of een e-mail sturen naar info@shop4sieradendoos.nl. Wij nemen binnen twee werkdagen contact met je op.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »